f

W Zielonej Górze rowerzyści walczą o budżet obywatelski 2014

16.01.2014

W Zielonej Górze rowerzyści walczą o budżet obywatelski 2014 Do 31 stycznia, mieszkańcy Zielonej Góry mogą głosować na inwestycje, które ich zdaniem są warte wykonania. Pokażmy, że Zielona Góra powinna być miastem przyjaznym dla rowerów!

Pamiętaj, że to dzięki Tobie możemy zmienić Zieloną Górę na bardziej rowerową. Poniżej znajdziecie link do ankiety elektronicznej z zakresu proponowanych zadań inwestycyjnych:

Zielona Góra - Budzet obywatelski 2014

Znajdziecie tam również wszelkie wymagania i pomoc w wypełnianiu ankiety. Z niezbędnych danych wystarczy podać imię, nazwisko i PESEL. Dodatkowo wymagane jest zameldowanie na stałe lub tymczasowe w Zielonej Górze.


Z naszej strony proponujemy następujące inwestycje:

Zadania duże (powyżej 150 tys. zł):

  • 2.41 Uspokojenie ruchu w rejonie Starego Miasta 2 mln zł – sprawmy, aby rowerzyści nie bali się jeździć ulicą, a piesi mieli jeszcze większe bezpieczeństwo.

Zadania małe (do 150 tys. zł włącznie):

  • 1.34 Obniżenie krawężników na ul. Chopina między ul. Skarbową, a gimnazjum 10 tys. zł – wysokie krawężniki, zdecydowanie nie sprzyjają bezpieczeństwu rowerzystów – zmieńmy to!
  • 1.46 Uspokojenie ruchu na ul. Wazów 150 tys. zł – dzięki temu uspokojeniu, każdy rowerzysta korzystający z drogi poczuje się bezpieczniej.
  • 1.52 Doświetlenie przejść dla pieszych - 2 dowolne przejścia 40 tys. zł – oświetlone przejścia zdecydowanie poprawią bezpieczeństwo pieszych, a zarazem zwiększą komfort widoczności wszystkim uczestnikom ruchu, zarówno tym rowerowym jak i samochodowym.
  • 1.77 Montaż progów zwalniających przy ul. II Armii wraz ze zmianą organizacji ruchu 20 tys. zł – sprawmy, aby bezpieczeństwo rowerzystów jaki i pieszych nie było pomijane.

Powyższe propozycje wydają się nam, najlepszą propozycją dla Zielenogórskiego rowerzysty. Zapraszamy do aktywnego rozgłaszania tych informacji – pokażmy, że Zielona Góra powinna być miastem przyjaznym dla rowerów!

KK

Komentarze

comments powered by Disqus